Egy nem mindennapi kutatás majdnem hétköznapi fogyasztókkal!
Ahogy más sikeres és törekvő márkák, úgy a Nottevit alkotói számára is kulcsfontosságú, hogy mit gondolnak a fogyasztók a termék hatékonyságáról. A médiában jártasabb, a reklámozás technikáit az átlagosnál kicsit jobban ismerő influencerek speciális közönség: kritikus és tudatos fogyasztók, ezért fontosnak tartottuk, hogy megkérdezzük véleményüket.
Egy széles körű kutatás keretében 300 – egy-egy témával kapcsolatban véleményvezérnek számító, de nem „celeb” influencer hölgyet (úgynevezett mikro- és nano-influencereket) – kértünk meg arra, hogy Nottevit-kampányuk végeztével mondják el, hogyan vált be náluk a mindennapi használatban a Skinny Sleep.
A felmérésben részt vevőket megkérdeztük arról, hogy általánosságban milyen benyomást keltett bennük a Nottevit Skinny Sleep, és vásároltak-e belőle az együttműködés befejezése óta.
A válaszadók túlnyomó többsége nagyon elégedett volt termékünkkel, 59%-uk a kampány után meg is vásárolta. A Skinny Sleep baráti körükben is sikert aratott: számos beszélgetést folytattak velük, melynek eredményeképpen a barátnők is a Skinny Sleep mellett döntöttek, influencerenként több mint hárman is! Fontos, hogy ezek a vásárlások nem fizetett hirdetések hatására jöttek létre, hanem az influencerek saját kampányuktól független, önálló véleménye, ajánlása alapján.
Ezt követően a fogyasztási szokásaikról kérdeztük influencereinket: 28%-uk a DM drogériákban, 26%-uk patikákban vásárolta meg a Nottevit Skinny Sleep-et, és többségük a 60 kapszulás kiszerelést választotta, mely 2 hónapos kúrára elegendő étrend-kiegészítőt tartalmaz. (A kutatásban részt vevők 75%-a naponta 1 kapszulát szed.)
Mit tapasztaltak az alvásuk minőségében? A nyilatkozók 53%-a nagy mértékű, míg 37%-a kisebb mértékű javulásról számolt be, és a válaszadóknak csupán 9%-a nem tapasztalt pozitív változást. Ez gyakorlatilag az jelenti, hogy a nyilatkozók közül minden második ember nagy mértékű javulásról számolt be, összességében pedig 10-ből 9 válaszadónál jelentkezett kisebb vagy nagyobb javulás az alvásminőségben és mindössze 1 ember nem tapasztalt pozitív változást.
Influencereink 75%-a hosszú távon is örömmel vásárolná a Nottevit Skinny Sleep terméket, és sokan közülük a Nottevit márka más termékeit is szívesen kipróbálnák. Mindössze néhányan döntöttek a Nottevit elhagyása mellett a termék nem elég jó hatása, vagy személyes okok, pl. babavállalás miatt.
Örömmel fogadtuk influencereink személyes meglátásait is, melyek közül néhányat megosztunk Veletek:
Legújabb cikkeink
Az Alzheimer-kór kockázata csökkenthető!
Mit tehetsz szellemi frissességed megőrzéséért? Fogadd meg az agy „karbantartására” szolgáló életmódtanácsainkat és tippjeinket! A szellemi...
Ősz, alvászavar, depresszív hangulat: mi az összefüggés?
A hideg, esős napok és a levelek változó színe elárulják, hogy az ősz közeleg. De vajon tényleg a természet ciklusának szimpla része-e, hogy ebben...