Az alvás, a jóga és a közérzet összefüggései

A jóga nem ér véget a jógaszőnyegen, ezt talán mindenki, aki komolyabban elmerült benne, már tudja, hiszen ez egy életmód és komoly pozitív hatásai vannak életünkre, hozzáállásunkra, stresszkezelésünkre.

A jóga nem csak testmozgás, hiszen végre találkozhatunk önmagunkkal, lazíthatunk és megnyugodhatunk kicsit, pláne egy stresszes, rohanó hétköznap után, aminek a hatásai talán még alvás után sem tűnnek el nyomtalanul, hacsak nem teszünk érte.

A másnapi jókedv alapkövei alvás közben rakódnak le, így kiemelten fontos jól, illetve eleget aludnunk. Ehhez nyújtanak segítséget a gyógynövényt tartalmazó készítmények, melyek nem csak a pihenést segítik elő, de kiegészülve pl. a perzsa sáfránnyal, még a nyugodt és jókedvű, koncentrálni képes önmagunkat láttatják majd reggel és napközben, ha tükörbe nézünk.

Skultéti-Szabó Katalin tanácsai a Trendmánia adásában: 

Mi az éjszakai programod? Válassz!

Legújabb cikkeink

Minél jobban alszunk, annál jobb az immunrendszerünk

Minél jobban alszunk, annál jobb az immunrendszerünk

A rossz minőségű, vagy nem megfelelő mennyiségű alvás számos egészségügyi kockázatot rejt magában. Az immunrendszerünk igencsak megsínyli, ha gond adódik az alvási folyamatunkkal, sokszor éjszakázunk, vagy a stressz befurakszik a kellemes pihenésünk és közénk.

A minőségi alvás, mint a mozgás szárnysegédje

A minőségi alvás, mint a mozgás szárnysegédje

Béres Alexandra szerint a heti 2 alkalommal lefolytatott torna már jó, a 3 már látható eredményekkel is jár, a 4 pedig már abszolút tökéletesen ráhangol az életmódváltásra. A sport nem csak a testnek tesz jót, de a lelkünknek is, hiszen segít a stressz leküzdésében.

Mi az éjszakai programod? Válassz!
A Nottevit klubtagoknak díjmentes a kiszállítás. Regisztrálj Te is!