A minőségi alvás, mint a mozgás szárnysegédje 

Béres Alexandra szerint a heti 2 alkalommal lefolytatott torna már jó, a 3 már látható eredményekkel is jár, a 4 pedig már abszolút tökéletesen ráhangol az életmódváltásra.

A sport nem csak a testnek tesz jót, de a lelkünknek is, hiszen segít a stressz leküzdésében.

Az egészséges életmódot nem válthatja ki semmi, de ahogy Pangl-Szarka Dorottya szakértő dietetikus is fogalmaz a jó alvással – ezt különösen gyógynövény tartalmú készítményekkel – megtámogatni igen sokat segíthet, ha a kilók megmakacsolják magukat.

A rossz minőségű és nem megfelelő mennyiségű pihenés miatt az étvágyunk az egekbe szökhet és nehéz, kalóriadús ételek felé kezdünk áhítozni.

Amennyiben elhatároztuk magunkat, csináljuk jól és figyeljünk a részletekre, aludjunk jól és ne adjuk fel, ezt pedig tükörbe nézve meg is fogjuk hálálni önmagunknak.

Mi az éjszakai programod? Válassz!
Fókuszban az alvás és a kognitív funkciók

Fókuszban az alvás és a kognitív funkciók

Az alvás az agy számos funkciójára gyakorol regeneráló hatást. Az egyik legjobban ismert hatása a memóriával kapcsolatos. A memorizálási folyamatok leginkább a mély alvás fázisai során aktívak, azonban köztudott, hogy az alvás mintázat az életkor előrehaladtával változik.