A minőségi alvás, mint a mozgás szárnysegédje 

Béres Alexandra szerint a heti 2 alkalommal lefolytatott torna már jó, a 3 már látható eredményekkel is jár, a 4 pedig már abszolút tökéletesen ráhangol az életmódváltásra.

A sport nem csak a testnek tesz jót, de a lelkünknek is, hiszen segít a stressz leküzdésében.

Az egészséges életmódot nem válthatja ki semmi, de ahogy Pangl-Szarka Dorottya szakértő dietetikus is fogalmaz a jó alvással – ezt különösen gyógynövény tartalmú készítményekkel – megtámogatni igen sokat segíthet, ha a kilók megmakacsolják magukat.

A rossz minőségű és nem megfelelő mennyiségű pihenés miatt az étvágyunk az egekbe szökhet és nehéz, kalóriadús ételek felé kezdünk áhítozni.

Amennyiben elhatároztuk magunkat, csináljuk jól és figyeljünk a részletekre, aludjunk jól és ne adjuk fel, ezt pedig tükörbe nézve meg is fogjuk hálálni önmagunknak.

Mi az éjszakai programod? Válassz!
Az alvás, a jóga és a közérzet összefüggései

Az alvás, a jóga és a közérzet összefüggései

A jóga nem ér véget a jógaszőnyegen, ezt talán mindenki, aki komolyabban elmerült benne, már tudja, hiszen ez egy életmód és komoly pozitív hatásai vannak életünkre, hozzáállásunkra, stresszkezelésünkre.

Minél jobban alszunk, annál jobb az immunrendszerünk

Minél jobban alszunk, annál jobb az immunrendszerünk

A rossz minőségű, vagy nem megfelelő mennyiségű alvás számos egészségügyi kockázatot rejt magában. Az immunrendszerünk igencsak megsínyli, ha gond adódik az alvási folyamatunkkal, sokszor éjszakázunk, vagy a stressz befurakszik a kellemes pihenésünk és közénk.

Mi az éjszakai programod? Válassz!
A Nottevit klubtagoknak díjmentes a kiszállítás. Regisztrálj Te is!