Egy nem mindennapi kutatás majdnem hétköznapi fogyasztókkal!

Az innovatív, kettős hatású Nottevit étrend-kiegészítő márka Skinny Sleep terméke az esti stresszoldás és a nyugodt, pihentető alvás mellett egy célzott probléma támogatására, az éjszakai zsírégetésre és testsúlykontrollra jelenthet természetes megoldást.

Ahogy más sikeres és törekvő márkák, úgy a Nottevit alkotói számára is kulcsfontosságú, hogy mit gondolnak a fogyasztók a termék hatékonyságáról. A médiában jártasabb, a reklámozás technikáit az átlagosnál kicsit jobban ismerő influencerek speciális közönség: kritikus és tudatos fogyasztók, ezért fontosnak tartottuk, hogy megkérdezzük véleményüket.

Egy széles körű kutatás keretében 300 – egy-egy témával kapcsolatban véleményvezérnek számító, de nem „celeb” influencer hölgyet (úgynevezett mikro- és nano-influencereket) – kértünk meg arra, hogy Nottevit-kampányuk végeztével mondják el, hogyan vált be náluk a mindennapi használatban a Skinny Sleep.

A felmérésben részt vevőket megkérdeztük arról, hogy általánosságban milyen benyomást keltett bennük a Nottevit Skinny Sleep, és vásároltak-e belőle az együttműködés befejezése óta.

A válaszadók túlnyomó többsége nagyon elégedett volt termékünkkel, 59%-uk a kampány után meg is vásárolta. A Skinny Sleep baráti körükben is sikert aratott: számos beszélgetést folytattak velük, melynek eredményeképpen a barátnők is a Skinny Sleep mellett döntöttek, influencerenként több mint hárman is! Fontos, hogy ezek a vásárlások nem fizetett hirdetések hatására jöttek létre, hanem az influencerek saját kampányuktól független, önálló véleménye, ajánlása alapján.

Ezt követően a fogyasztási szokásaikról kérdeztük influencereinket: 28%-uk a DM drogériákban, 26%-uk patikákban vásárolta meg a Nottevit Skinny Sleep-et, és többségük a 60 kapszulás kiszerelést választotta, mely 2 hónapos kúrára elegendő étrend-kiegészítőt tartalmaz. (A kutatásban részt vevők 75%-a naponta 1 kapszulát szed.)

Mit tapasztaltak az alvásuk minőségében? A nyilatkozók 53%-a nagy mértékű, míg 37%-a kisebb mértékű javulásról számolt be, és a válaszadóknak csupán 9%-a nem tapasztalt pozitív változást. Ez gyakorlatilag az jelenti, hogy a nyilatkozók közül minden második ember nagy mértékű javulásról számolt be, összességében pedig 10-ből 9 válaszadónál jelentkezett kisebb vagy nagyobb javulás az alvásminőségben és mindössze 1 ember nem tapasztalt pozitív változást.

Influencereink 75%-a hosszú távon is örömmel vásárolná a Nottevit Skinny Sleep terméket, és sokan közülük a Nottevit márka más termékeit is szívesen kipróbálnák. Mindössze néhányan döntöttek a Nottevit elhagyása mellett a termék nem elég jó hatása, vagy személyes okok, pl. babavállalás miatt.

Örömmel fogadtuk influencereink személyes meglátásait is, melyek közül néhányat megosztunk Veletek:

„Kellemes csalódás volt a termék. Sokszor próbálkoztam más alvássegítő készítménnyel. A Skinny Sleep volt az első, amit végig kúraszerűen alkalmaztam is, az alvásom minősége sokat javult, ezért biztosan fogok még vásárolni! Köszönöm a lehetőséget!”
„Köszönöm szépen, hogy tesztelhettem a terméket. Nagyon meggyőzött, hiszen sokkal később, pihentebben és energikusan ébredek, illetve jobb a közérzetem és csökkent a testsúlyom is.”
„Az órámmal is mérem az alvásom minőségét, elég erős a különbség a Nottevit segítette alvásom és a Nottevit nélküli között. Sokkal nyugodtabb az alvás, és sokkal minőségibb.”
Mi az éjszakai programod? Válassz!